
Τα κινούμενα
οχήματα (κάψουλες) με «παθητική»
μαγνητική αιώρηση, απαιτούν χαμηλή έως
μηδενική συντήρηση.
Μια αρχική έκρηξη της
ηλεκτρικής ενέργειας κινεί κάθε κάψουλα με ταχύτητα 16-24 χλμ/ώρα (10-15
μίλια/ώρα) ενώ στη συνέχεια ένας επαγωγικός γραμμικός κινητήρας αναλαμβάνει
να φτάσει τα οχήματα μέχρι τις ταχύτητες λειτουργίας, γλιστρώντας τα μέσα στην πίστα κύλησης, όπου αυτά μετεωρίζονται 1.27 εκ. (0.5in) υπεράνω των σιδηροτροχιών.
Η κατασκευή του TDS θα
ξεκινήσει μέσα στους επόμενους τρεις μήνες και αναμένεται να
ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια του 2015.
Αν το πιλοτικό TDS αποδειχθεί
επιτυχές, το σύστημα αναμένεται
να αναπτυχθεί σε ολόκληρο το Τελ
Αβίβ. Η διεθνής εταιρεία διαχείρισης του έργου, Jenkins Gales & Martinez
(JGM), έχει αναλάβει
εργολαβικά τον σχεδιασμό και την
κατασκευή των έργων
πολιτικού μηχανικού καθώς και τη διαχείριση
της κατασκευής για ολόκληρη την πόλη του αυτοματοποιημένου δικτύου διέλευσης του συστήματος (ATN).
Η κατάταξη του συστήματος είναι κάπου ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο και ελαφρύ τρένο,
το δε σύστημα σταθερής
τροχιάς θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, με τους επιβάτες να κλητεύουν τα οχήματα αλλά
και να καθορίζουν τον προορισμό τους μέσω του smartphone τους, μέσα
από το οποίο θα γίνεται και η σχετική χρέωση.
Ένα ευρύτερο
σύστημα θα μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητες μέχρι 240 χλμ/ώρα (150 μίλια/ώρα) και να μεταφέρει περί τα 12.000 άτομα
ανά ώρα ανά γραμμή κάτι που το κάνει να ισοδυναμεί με ένα
σύγχρονο αυτοκινητόδρομο τριών λωρίδων κυκλοφορίας.
Η πύκνωση των
γραμμών και η μεταξύ τους ανταποκρίσεις
μπορούν να αποτελούν την λύση χαμηλού κόστους με υψηλά τεχνολογικά αποτελέσματα στις
αυτοματοποιημένες ενδοαστικές μετακινήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου