Σάββατο, 14 Οκτωβρίου 2017

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το μέλλον βρίσκεται στην μπαταρία

Τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία και με μείωση του κόστους της μπαταρίας είναι έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι ο κεντρικός πόλος της αλλαγής στο μέλλον!
Αυτό φαίνεται να γίνεται συνείδηση σε όλους και φυσικά στις κυβερνήσεις. Παράδειγμα η Ολλανδική Κυβέρνηση.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την επίσημη ανακοίνωση της Ολλανδικής Κυβέρνησης, σε 13 χρόνια από σήμερα, όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στη χώρα θα πρέπει να έχουν εκπομπές ρύπων μηδέν, δηλαδή ουσιαστικά να είναι μόνο ηλεκτροκίνητα.
Τα ηλεκτρικά πρωτότυπα και τα σχέδια αυτοκινήτων ήταν, φέτος, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Η σκάνδαλο της Volkswagen και η μείωση του κόστους της μπαταρίας φαίνεται να πείθουν στελέχη και επενδυτές ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά.
Οι προθέσεις των υπόλοιπων σηματοδοτούν μια απειλή για τους πρωταθλητές της τρέχουσας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως οι Tesla και Renault-Nissan, οι οποίοι θα πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να υπερασπιστούν την πρόοδό τους.
Η VW είναι πρόθυμη να γυρίσει σελίδα μετά το σκάνδαλο με εκπομπές αερίων ρύπων στην Αμερική.
Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε στο Παρίσι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το φουτουριστικό ID που επιδιώκει να επιτύχει ετήσιες πωλήσεις 2 έως 3 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025.
«Το ντίζελ θα συνεχίσει να εξελιχθεί και να αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια σε όλο τον κόσμο. Υπάρχουν πολλές αγορές που βασίζονται στο ντίζελ, για να έχουν μια αποτελεσματική κίνηση καυσίμων για το μέλλον. Η βενζίνη είναι μια άλλη ιδέα που θα εξελιχθεί στο μέλλον. Αλλά και πάλι, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιστεύουμε, ότι θα είναι ο κεντρικός πόλος της αλλαγής στο μέλλον. Και αυτό θα μας επιτρέψει να αλλάξουμε πραγματικά, όχι μόνο την τεχνολογία μας, αλλά και την έννοια της ζωής με τους πελάτες μας », λέει ο Γιούργκεν Στάκμαν, μέλος της διοίκησης της Volkswagen.
Στην αγορά, αυτή τη στιγμή, η αυτονομία περιορίζεται στα 160 χιλιόμετρα και κατά συνέπεια τα φτηνά ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδιο στην ζήτηση για μαζική αγορά.
Από την άλλη πλευρά, στο πολύ κοντινό μέλλον, η αυτονομία θα αυξηθεί σταδιακά σε 400 χιλιόμετρα και στη συνέχεια στα 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Παράδειγμα η Renault που παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι της ΖΟΕ, με αναβαθμισμένη μπαταρία 40 kWh Η αυτονομία αυξήθηκε κατά 66%, από τα 240 σε 400 χιλιόμετρα!


Υπό πραγματικές συνθήκες, σήμερα, μπορεί να διανύσει  άνετα 300 χλμ.
Η Tesla εισέβαλε στην αγορά με το σπορ αυτοκίνητο Model S φτάνοντας τις 130.000 πωλήσεις. Στην κορυφαία του έκδοση έχει αυτονομία 504 χλμ. και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ. / ώρα, σε 2,5 δευτερόλεπτα! Η επιτυχία της έδειξε ότι οι καταναλωτές ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα υψηλό τίμημα για ένα ηλεκτροκίνητο όχημα που μπορεί να ταξιδέψει 425 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Ωστόσο, αυτή η εμβέλεια συνδυάζεται με μάρκες αγορών μαζικής αγοράς σε πολύ χαμηλότερες τιμές.


Η Tesla, καθώς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ανταγωνίζονται στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την υποτιθέμενη ευελιξία των σταθμών φόρτισης. Στόχος το πυκνό δίκτυο και η ταχύτητα αντικατάστασης ή φόρτισης των μπαταριών.


Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία και με μείωση του κόστους της μπαταρίας είναι έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά.



Δεν υπάρχουν σχόλια: