Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

ΔΙΚΤΥΑ 5G: Οι έξυπνες πόλεις βρίσκονται στην πρώτη γραμμή

Τα 4G δίκτυα οδήγησαν σε μια έκρηξη με κύριο αποδέκτη τα smartphones !
Τα 5G δίκτυα έχουν σχεδιαστεί  για να κάνουν το ίδιο στις έξυπνες πόλεις !





Από την εφαρμογή  Lyft έως  την Airbnb,  τα 4G κινητά δίκτυα προκάλεσαν έκρηξη  των smartphones εφαρμογών, εισήγαγαν τις οικονομίες κοινής χρήσης και συμμετοχής και κυριολεκτικά  έχουν μεταμορφώσει τον τρόπο που ζούμε.
Αλλά αν το 4G κατάφερε να πάει προς τα εμπρός την τεχνολογία των επικοινωνιών κατά ένα μεγάλο βήμα, το 5G θα καταφέρει  μια κβαντική μετατόπιση. 

Το 5G αυτήν τη στιγμή εγείρει περισσότερες ερωτήσεις, παρά απαντήσεις. 
Ο λόγος είναι απλός: οι εφαρμογές του δεν έχουν γίνει ακόμη αντιληπτές. Για να προσπαθήσουμε να αντιληφθούμε τις μελλοντικές επεκτάσεις, αξίζει να δούμε για αρχή πώς δουλεύει.
Το δίκτυο 5G διαθέτει μια προβλεπόμενη ταχύτητα μετάδοσης περίπου 20Gbps (πολλές φορές πιο γρήγορη από 4G), και χρόνο απόκρισης μικρότερο από ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου !
Το δίκτυο 5G θα συνδέει άτομα και μέρη όπως ποτέ άλλοτε !



 Τo 5G είναι η νέα γενιά ασύρματων δικτύων που θα αντικαταστήσει σταδιακά τις προηγούμενες. Αποτελεί όμως ιστορική καμπή σε αυτό το σημείο, καθώς οι ταχύτητες μετάδοσης θα είναι έως και 10 φορές μεγαλύτερες, αλλά ακόμα σημαντικότερο είναι ότι ο χρόνος απόκρισης (latency) θα ελαχιστοποιηθεί, φτάνοντας ιδανικά κάτω από 1 ms, το οποίο είναι περίπου 60 με 120 φορές μικρότερο από τη μέση ταχύτητα 4G. Οι καλύτερες συνθήκες λήψης αυτή τη στιγμή επιτρέπουν download με 200 MB/s. Η 5G σύνδεση θα έχει ελάχιστη ταχύτητα τα 1000 MB/s. Οι πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες θα βοηθήσουν φυσικά σε κατέβασμα ή ανέβασμα μεγάλων αρχείων μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα, αλλά αυτό είναι το αναμενόμενο.
H ελαχιστοποίηση του latency θα βοηθήσει σε εφαρμογές που αυτή τη στιγμή ίσως δεν υπάρχουν καν στο εύρος της φαντασίας μας, με νέες τακτικές και πλάνα να απαιτούνται για την απορρόφηση των νέων τεχνολογιών.
Η άνθιση σε τομείς όπως η αυτόνομη οδήγηση και οι αυτοματοποιημένες ή τηλεχειριζόμενες υποδομές των πόλεων θα αλλάξουν την καθημερινότητα των πολιτών. Σκεφθείτε ένα αυτόνομο όχημα που επικοινωνεί μέσω 5G με τα υπόλοιπα γύρω του, παρέχοντας ασφάλεια, αφού θα φρενάρει έγκαιρα μέσω επικοινωνίας με τα άλλα οχήματα και παράλληλα μπορεί να παρέχει πληροφορίες στους επιβάτες για τις οδηγικές συνθήκες του δρόμου στον οποίο βρίσκεται, εντοπίζοντας εμπόδια ή επικίνδυνα σημεία σε πραγματικό χρόνο.



 
Ο απομακρυσμένος χειρισμός μηχανημάτων θα γίνει πλέον καθημερινή δραστηριότητα. Στο γραφείο μας θα έχουμε απλά τα μέσα διεπαφής, όπως είναι ένα πληκτρολόγιο, ένα ποντίκι και μια οθόνη και η υπολογιστική ισχύς στην ουσία θα βρίσκεται στο cloud. Οι κατασκευαστές υπολογιστών θα παρέχουν πλέον υπηρεσίες και όχι υλικά. Όλα θα εκτελούνται άμεσα σαν να τα έχουμε δίπλα μας, αφού εκμηδενίζονται όλοι οι χρόνοι απόκρισης.
Το IoT (Internet of Things) θα ανθίσει μέσα στα επόμενα χρόνια χάρη στην ανάπτυξη των 5G δικτύων. Οι αισθητήρες που επικοινωνούν μεταξύ τους και απαιτούν αυτήν τη στιγμή πόρους που δεν εξοικονομούνται εύκολα, θα μπορούν να συνεργαστούν ανά πλήθος με μία μόνο βάση, αυξάνοντας κατακόρυφα την αποδοτικότητά τους.
Η ιατρική θα επωφεληθεί εξαιρετικά από το μηδενικό latency, καθώς ένας χειρούργος θα μπορεί εξ αποστάσεως να χειρουργήσει τον ασθενή του, με την τεχνολογία 5G να του παρέχει την ταχύτητα, τη σταθερότητα και την αξιοπιστία που απαιτείται σε τέτοιες διαδικασίες.
Από τα παραπάνω, καταλαβαίνουμε ότι το 5G θα αλλάξει ριζικά παραδοσιακούς τομείς, δημιουργώντας νέα μοντέλα επιχειρήσεων και θα ορίσει εκ νέου τις σύγχρονες τακτικές και τεχνικές. Αποτελεί τη βάση της ψηφιακής οικονομίας του μέλλοντος, υποστηρίζοντας τα πάντα από τράπεζες έως νοσοκομεία και την αεροπορία μέχρι τη διαχείριση πόλεων.
Οι έξυπνες πόλεις βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του επόμενου κύματος του Διαδικτύου των πραγμάτων. Οι στόχοι είναι ο εξορθολογισμός της επικοινωνίας και η βελτίωση της ζωής των πολιτών. Και εξοικονομήστε λίγα χρήματα στη διαδρομή
Το δίκτυο 5G θα συνδέει άτομα και μέρη όπως ποτέ άλλοτε !





 
Αυτό θα πραγματοποιηθεί σε ένα συνεχώς διογκούμενο αστικό περιβάλλον στην σύγχρονη ανθρωπόκαινη πλανητική εποχή. Μέχρι το 2050, σχεδόν το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει στις πόλεις, οι δε ανάγκες σε στέγαση, θέσεις εργασίας, υπηρεσίες και υποδομές θα είναι τεράστιες  για τους πληθυσμούς που θα αναπτύσσονται (και θα γηράσκουν) σε αυτό το περιβάλλον. Το 5G θα προσφέρει τη συνδεσιμότητα που θα μεταμορφώσει τη ζωή εκατομμυρίων παλαιών και νέων κατοίκων πόλεων.

Το 5G προβλέπεται να καλύψει το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού μέχρι το 2024. Μέχρι το 2030, έως και 125 δισεκατομμύρια IoT αισθητήρες και συσκευές στα σπίτια μας, αυτοκίνητα, γραφεία και οι δρόμοι θα δικτυωθούν μαζί, δημιουργώντας ριζικά νέα περιβάλλοντα όπου θα ζούμε και θα δουλεύουμε. 

Η τεχνολογία δεν θα είναι πλέον για τις συσκευές που μεταφέρουμε, αλλά για τα δίκτυα που φέρνουν κάθε πτυχή της ζωής μας. Αυτά τα δίκτυα θα δώσουν στις πόλεις όλων των μεγεθών την ευκαιρία να γίνουν έξυπνοι, ζωντανοί κόμβοι που προσφέρουν στους ανθρώπους μια εξαιρετική ποιότητα ζωής.
Σύμφωνα με ανάλυση του Global System for Mobile Association (GSMA), έως το 2025, περίπου μία στις τρεις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας εκτιμάται ότι θα χρησιμοποιεί δίκτυα επόμενης γενιάς. Συγκεκριμένα, η διείσδυση της τεχνολογίας 5G στην Ευρώπη υπολογίζεται σε 31% το 2025, που μεταφράζεται σε 217 εκατομμύρια συνδέσεις.

Στην Ελλάδα είδαμε για πρώτη φορά χρήση 5G δικτύων σε περιβάλλον πόλης με το πιλοτικό δίκτυο που εγκατέστησε η WIND στην πόλη της Καλαμάτας, ώστε να αξιολογήσει λειτουργικά στοιχεία της νέας αυτής τεχνολογίας, αλλά και στην πράξη τις μεγάλες ταχύτητες και άλλες δυνατότητες που προσφέρει. Έτσι, η Καλαμάτα γίνεται η πρώτη 5G πόλη στην χώρα. 
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και των ταχυτήτων μετάδοσης αποτελούν μονόδρομο, ο οποίος οδηγεί σε βελτίωση της καθημερινότητας των χρηστών. Οι μελλοντικές χρήσεις και εφαρμογές ίσως δεν έχουν καν ανακαλυφθεί ακόμη, όμως το σίγουρο είναι ότι θα αλλάξουν τις ζωές μας. Σε αυτόν τον τομέα της τεχνολογίας που έρχεται να δημιουργήσει πάνω σε όλα όσα ξέρουμε, το 5G αποτελεί κομβικό σημείο, που σηματοδοτεί τη νέα εποχή.



Όπως η ατμομηχανή και η ηλεκτρική ενέργεια, το ασύρματο 5G είναι μια γενική τεχνολογία και θα επηρεάσει όλες τις πτυχές της ζωής σε μια έξυπνη πόλη. Παρακάτω παρατίθενται τέσσερις τρόποι, πού ήδη έχουν εφαρμόζονται σε κάποιες έξυπνες πόλεις και  με τους οποίους το 5G θα αλλάξουν  το αστικό τοπίο, όπως μέχρι σήμερα γνωρίζουμε: 

1. Βοηθώντας τους ανθρώπους να μετακινούνται εύκολα μέσα σε πολυσύχναστες αστικές περιοχές
Τα δίκτυα 5G θα ενεργοποιήσουν τους αισθητήρες και τις συσκευές που υποστηρίζουν τα δίκτυα κινητικότητας των πόλεων. Αυτό θα οδηγήσει σε συναφή αυτόνομα οχήματα και ευφυή δίκτυα μεταφοράς. Όλα αυτά θα μειώσουν τον αριθμό των οχημάτων στο δρόμο.
Αυτή η αλλαγή βρίσκεται σε εξέλιξη σε ορισμένα μέρη του κόσμου. Η Σαγκάη είναι η πρώτη κινεζική πόλη που θα κατασκευάσει ένα ευφυές δίκτυο οχημάτων με χρήση 5G, το οποίο προβλέπεται να καλύψει 100 τετραγωνικά χιλιόμετρα έως το 2020.
2. Χρήση δεδομένων για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων πόλης σε μια πρωτοφανή κλίμακα
Τα δίκτυα 5G θα μεταδίδουν γρήγορα δεδομένα από μεγάλο αριθμό αισθητήρων και δίκτυα IoT. Αυτό θα επιτρέψει στις πόλεις να επαναβαθμονούν συνεχώς όλες τις υπηρεσίες τους σε πραγματικό χρόνο για να αντανακλούν τις αλλαγές στο περιβάλλον.
Το Σικάγο πιλοτάρει αυτή την ιδέα σε πολύ μικρότερη κλίμακα με το σχέδιο αστικής ανίχνευσης Array of Things. Πρώτον, ένα δίκτυο αισθητήρων θα συλλέγει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με θέματα όπως ο καιρός, η κυκλοφορία, η ρύπανση και η συλλογή απορριμμάτων. Οι ηγέτες των πόλεων στη συνέχεια συνεργάζονται με τις επιχειρήσεις, τις ομάδες πολιτών και τα πανεπιστήμια για να δρουν σε αυτά τα δεδομένα και να προσαρμόζουν τις επιχειρήσεις της πόλης ώστε να ταιριάζουν.
3. Βελτίωση της δημόσιας ασφάλειας και αυτοματοποίηση της αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης.
Στη Νότια Κορέα, ο φορέας εκμετάλλευσης κινητής τηλεφωνίας KT αναπτύσσει μια αερομεταφερόμενη πλατφόρμα διαχείρισης καταστροφών και ασφάλειας. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί επιτήρηση τροχών και ρομπότ για να πραγματοποιήσει επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης. Οι διασώστες θα έχουν επίσης επαυξημένα γυαλιά πραγματικότητας που συνδέονται άμεσα με τους γιατρούς, για να τους βοηθήσουν να δώσουν θεραπεία έκτακτης ανάγκης στη σκηνή.

Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα μιας αναδυόμενης πραγματικότητας. Οι έξυπνες τεχνολογίες που βασίζονται σε αισθητήρες ανοίγουν τη δυνατότητα πολλών ακόμη - από την ανίχνευση πιθανών ζητημάτων συντήρησης στα δίκτυα υποδομής πριν από την αποτυχία τους, την ταχεία ανακατεύθυνση της κυκλοφορίας μετά από ατυχήματα και άλλα περιστατικά. Ο συνδυασμός περισσότερων δεδομένων, ταχύτερης ανάλυσης και ταχείας αντίδρασης που επιτρέπει η 5G θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι πόλεις.





4. Κλείνοντας το ψηφιακό χάσμα
Μία από τις προκλήσεις της ταχείας αστικοποίησης είναι να διασφαλιστεί ότι όλοι οι κάτοικοι έχουν πρόσβαση στις ίδιες ευκαιρίες και πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως η ευρυζωνικότητα, η εκπαίδευση και η υγειονομική περίθαλψη, καθώς και η δυνατότητα εκμετάλλευσης υπηρεσιών κινητικότητας και οικονομικών ευκαιριών. Η Huawei και ο φορέας εκμετάλλευσης κινητής τηλεφωνίας της Κένυας, Safaricom, συνεργάζονται για να προσφέρουν υπηρεσίες 5G στο Ναϊρόμπι και στις αγροτικές περιοχές γύρω από την πόλη. Αυτά θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να αποκτήσουν πρόσβαση στην εκπαίδευση, μαζί με τα προγράμματα αλφαβητισμού και κατάρτισης.
Το 5G θα επιτρέψει επίσης στους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη χρησιμοποιώντας τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, ενώ οι αισθητήρες θα παρακολουθούν τα ζωτικά τους όργανα. Στις ΗΠΑ, η Verizon συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια στη Νέα Υόρκη για την απομακρυσμένες χειρουργικές επεμβάσεις και  φυσικοθεραπείας και προσφέρει τηλεθεραπεία μέσω του 5G. Τέτοιες τεχνολογίες θα επιτρέψουν στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να παρέχουν ταχεία φροντίδα σε πολλούς και να επιτρέπουν στους ασθενείς να γερνούν στο σπίτι.
Το 5G υπόσχεται πολλά και οι χώρες που υιοθετούν  την σχετική τεχνολογία πρώτα θα είναι και οι πρώτοι που θα αποκομίσουν τα οφέλη της. 

 Ένας αγώνας δρόμου έχει ξεκινήσει μεταξύ των κρατών, για να είναι ο πρώτος που θα εφαρμόσει το 5G.
Οι ΗΠΑ ήταν η πρώτη χώρα που εφήρμοσε το 4G και ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις των ΗΠΑ ήταν σε θέση να οδηγήσουν στη δημιουργία προηγουμένως αδύνατων εφαρμογών που προσέφεραν νέες επαναστατικές υπηρεσίες. Αλλά σήμερα, ένας αγώνας δρόμου, μεταξύ των προηγμένων κρατών, είναι σε εξέλιξη για την ανάπτυξη των πρώτων 5G δικτύων σε κλίμακα επικράτειας.



Η Κίνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Νότια Κορέα και η ΕΕ έχουν ξεκινήσει πειραματικά δίκτυα σε βασικές πόλεις. 
Δεδομένης της ψηφιακής ατζέντας της χώρας, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι στόχοι της Κίνας 5G είναι οι πιο φιλόδοξοι. Η κινεζική κυβέρνηση επενδύει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε υποδομές και σε διάφορους τομείς για να περάσει στην πρώτη θέση. Οι προσπάθειές της ξεκίνησαν με πιλοτικά δίκτυα 5G στο Πεκίνο, τη Σαγκάη και σε άλλες πόλεις. Τώρα, το Πεκίνο μόνο έχει περισσότερες από 300 βάσεις 5G. 
Στις ΗΠΑ και τη Νότια Κορέα, η προσπάθεια υιοθέτησης της 5G προέρχεται από άλλη πηγή: τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, σε συνεργασία με τις πόλεις και την κυβέρνηση. 
Στις ΗΠΑ, οι ιδιωτικοί φορείς τηλεπικοινωνιών συνεργάζονται με τις πόλεις για την εγκατάσταση πιλοτικών δικτύων και εργαστηρίων καινοτομίας για τη δημιουργία έξυπνων λύσεων πόλης. Η Verizon ενεργοποίησε ένα από τα πρώτα δίκτυα 5G σε τέσσερις πόλεις, με δεκάδες έτοιμες να ακολουθήσουν. Η AT & T ξεκίνησε δίκτυα σε δύο πόλεις και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών της Νότιας Κορέας συνεργάζονται με κυβερνήσεις, πόλεις και ερευνητικά ιδρύματα για να ξεκινήσουν δίκτυα στις μεγάλες πόλεις της χώρας. 
Εν τω μεταξύ, η ΕΕ έχει ορίσει 20 πόλεις δοκιμών για να δοκιμάσουν τις εφαρμογές 5G που εστιάζονται στους καταναλωτές στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης 5G για την Ευρώπη, το οποίο αποσκοπεί στην κατοχή μιας πόλης 5G σε κάθε κράτος μέλος έως το 2020. Η Βαρκελώνη είναι ένα από αυτά τα testbeds πιλοτικό πρόγραμμα για συνδεδεμένα αυτοκίνητα, υγειονομική περίθαλψη, βιομηχανικές εφαρμογές και ψυχαγωγία.


Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Ρομποτική κατασκευή για χειρουργική και ...ψάρεμα !


ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Δείτε πώς μία ρομποτική κατασκευή, προϊόν 3D εκτύπωσης, αλιεύει ένα ψάρι.



Συμπληρωματικά, μία ομάδα επιστημόνων του MIT θέλει επίσης να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα συναρπαστική τεχνολογία για την πιθανή εμφύτευση ιστών και οργάνων στους ανθρώπους.

Το ψάρεμα δεν είναι μία απλή επιχείρηση. Απαιτείται ένας συνδυασμός δεξιοτήτων, υπομονής και τύχης. Τι γίνεται όμως αν ένα ρομπότ μπορεί να κάνει όλη τη δουλειά για σας; Καλύτερα ακόμα, τι γίνεται αν το ρομπότ είναι προϊόν 3D εκτύπωσης; Μια ομάδα ερευνητών έχει αναπτύξει ακριβώς ένα τέτοιο αντικείμενο ρομποτικής  που μπορεί να πιάσει τα ψάρια τώρα και, κάποια μέρα, ίσως να σώσει τη ζωή σας.

Μελετώντας την εξέλιξη των χελιών, οι επιστήμονες στο MIT δημιούργησαν ένα ρομπότ από σκληρό, ελαστικό, σχεδόν διαφανές υλικό που ονομάζεται υδρογέλη. Συνδέθηκαν αρκετοί σωλήνες υδρογέλης σε χειροκίνητη δομή που, όταν γεμίζει και στραγγίζεται από το νερό, ανοίγει και κλείνει σαν ανθρώπινη γροθιά. Όταν το ρομπότ βυθίζεται, μπορεί εύκολα να επιπλέει κοντά σε ένα ψάρι χωρίς να παρατηρείται, καθώς είναι σχεδόν αόρατο. Μόλις αντληθεί νερό, το "χέρι" κλείνει τόσο γρήγορα ώστε τα ψάρια δεν έχουν χρόνο να ξεφύγουν. Οι ζωόφιλοι μπορούν  να ησυχάσουν γιατί η  υδρογέλη είναι ένα εξαιρετικά μαλακό υλικό και ότι μόλις απελευθερωθεί η λαβή, τα ψάρια μπορούν να συνεχίσουν , αβλαβή,  να  κολυμπούν.


Οι ερευνητές προσπαθούν επί του παρόντος να προσαρμόσουν τα ρομπότ υδρογέλης σε ιατρικές συσκευές αιχμής.
Δεδομένου ότι το υλικό είναι μαλακό και βιοσυμβατό, η ερευνητική ομάδα πιστεύει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ποικίλους επεμβατικούς σχηματισμούς  μέσα ή πάνω στα ευγενή ανθρώπινα όργανα.
Προς το παρόν, ωστόσο, η μοναδική εφαρμογή παραμένει η  αλίευση και η εν συνεχεία απελευθέρωση των ψαριών.

Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

Η σούπερ μαύρη τρύπα του γαλαξία μας

Το απόλυτο σκηνικό τρόμου:
Πάνω από 10.000 μαύρες οπές στο κέντρο της γαλαξίας μας.


«Όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για να γνωρίσουμε τον κόσμο μας, βρίσκονται εκεί», δήλωσε ο Αμερικανός αστροφυσικός, Δρ Chuck Hailey

Το απόλυτο σκηνικό του τρόμου έχει βάση -κυριολεκτικά και μεταφορικά - και βρίσκεται στη ... γειτονιά μας. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι στο κέντρο της γαλαξίας μας η Γαλαξία δεν υπάρχει ούτε, ούτε δύο, ούτε δεκάδες, ούτε εκατοντάδες, αλλά πάνω από 10.000 μαύρες οπές, που «απορροφούν» κάθε ύλη, ολόκληρα ηλιακά συστήματα και μετατρέπουν το φως σε σκοτάδι, προκαλώντας σκέψεις για το μέλλον του κόσμου.

Οι επιστήμονες βρήκαν πάνω από 10.000 γιγαντιαίες μαύρες τρύπες, οι οποίες κρύβονται στο κέντρο της γαλαξίας μας. Ένα σενάριο που εξετάζει πλέον και μελετά τα στοιχεία που συγκεντρώνουν, είναι το εξής. Οι χιλιάδες αυτές οι μαύρες τρύπες είναι πιθανό να είναι εγκλωβισμένες και να περιστρέφονται στο δίνη μιας άπταιστης μεγάλης μαύρης τρύπας, της «μαμάς» των μαύρων οπών. Αν επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να αλλάξει εξ ολοκλήρου η οπτική μας για το σύμπαν.

Ο Αμερικανός αστροφυσικός, Δρ Chuck Hailey, από το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια της Νέας Υόρκης, δήλωσε με δέος ότι «όλα τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε επιβεβαιώνουν αυτό το υπέροχο σενάριο. Όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε οι ατροφωτοί για να γνωρίσουμε καλύτερα τον κόσμο μας, βρίσκονται εκεί, στο κέντρο της γαλαξίας μας, στις μαύρες τρύπες ».

Η σούπερ μαύρη τρύπα, που κατά πάσα πιθανότητα βρίσκεται στο κέντρο του Γαλαξία, έχει ονομαστεί Sagittarius Α (Τοξότης Α) και έχει μάζα 4 εκατ. φορές μεγαλύτερη του ήλιου μας, ενώ βρίσκεται 26.000 έτη φωτός μακριά από τη Γη.
Το πεδίο είναι καλυμμένο με ένα είδος αερίου, το οποίο απελευθερώθηκε από τους αστούς και τους πλανήτες που «πέθαναν» κατά την «απορρόφησή» τους από τις μαύρες οπές.




Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Το πρώτο πλωτό διαστημικό ξενοδοχείο στον κόσμο ! (video)

Το πρώτο πλωτό διαστημικό ξενοδοχείο στον κόσμο ξεκινάει το 2021!

Προϋπολογισμός έργου 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια


Ένα έργο του 72χρονου μεγαλοκεντόχου Robert Bigelow, ο οποίος ανακοίνωσε τα πρώτα στοιχεία για το πρώτο πλωτό διαστημικό ξενοδοχείο στον κόσμο ενώ παράλληλα υποστήριξε ότι «μια σειρά διαστημικών σταθμών« Β330 », που διαφημίζονται ως« πλήρως αυτόνομες χωριστές διαστημικές γραμμές », βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη ».


Αποτελούμενο από δύο μονάδες των 17 μέτρων που θα συνδέονται μεταξύ τους και θα προσφέρουν στην πραγματικότητα δύο φορές την κυβική χωρητικότητα του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού. Οι μονάδες θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν σε χαμηλή γήινη τροχιά (μια ζώνη περίπου 250 μιλίων πάνω από τη Γη).


Ο επιχειρηματίας ελπίζει να πουλήσει «χρονοθυρίδες» σε κυβερνήσεις που χρειάζονται χρόνο στο διάστημα για επιστημονικούς λόγους αλλά και να πουλήσουν «διακοπές» σε υπερ-πλούσιους επισκέπτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μονάδες θα έχουν χωρητικότητα έξι ατόμων εκάστη.

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Passenger Drone: Το πρώτο επιβατικό αεροπλάνο (video)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Το πρώτο επιβατικό drone προϊόν ενός πρωτοποριακού και καινοτομικού σχεδιασμού.



Αναπτύχθηκε από την Intel και τη γερμανική εκκίνηση Volocopter, το πρώτο επιβατικό drone στην Αμερική που δείχνει το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών.
Πολλά gadgets και τεχνολογικές εξελίξεις που κάνουν το ντεμπούτο τους στο CES στο Las Vegas αυτή την εβδομάδα ισχυρίζονται ότι είναι επαναστατικές, λίγες απ 'αυτές, ωστόσο, φαίνονται βιώσιμες όσο η φιλόδοξη προσπάθεια της Intel να επαναπροσδιορίσει το μέλλον της πτήσης.

Το πρωτότυπο διθέσιο αεροσκάφος VC200 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από ένα μικρό αυτοκίνητο και διαθέτει 16 ανεξάρτητες ηλεκτρικές μηχανές για αεροπορικές μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το σκάφος έχει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με μερικούς από τους μεγαλύτερους και πιο γνωστούς ανταγωνιστές του, στις οποίες περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Airbus και η Uber. Σε αντίθεση με άλλα παρόμοια έργα, το Passenger Drone έχει ήδη κάνει δοκιμαστικές πτήσεις με πραγματικούς επιβάτες.

Η εταιρεία αναφέρει ότι οι πρώτες πτήσεις έγιναν τον Αύγουστο. Οι επιβάτες ήταν σε θέση να ελέγξουν χειροκίνητα το σκάφος, χρησιμοποιώντας ένα joystick και ένα touch screen ή επιτρέποντας στον υπολογιστή να πετάει σε αυτόνομη λειτουργία. 
Το Passenger Drone εκτιμάται ότι μπορεί να διασχίσει απόσταση περίπου 20 μιλίων, με μέγιστη ταχύτητα 50 μιλίων / ώρα, σύμφωνα με τους κατασκευαστές.



Με δυνατότητα αυτόματων αλλά και χειροκίνητων επιλογών ελέγχου, το Passenger Drone μπορεί να λειτουργεί από απόσταση, από πολύ μεγάλες αποστάσεις (όπως από την ΕΕ προς τη Βόρεια Αμερική) μέσω δικτύου 4G.

"Πιστεύουμε ότι αυτό το όχημα μπορεί να κατασκευαστεί κατά τρόπο ασφαλή όσο ένα εμπορικό αεροσκάφος", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volocopter, Florian Reuter, στο The Verge. Προσθέστε ότι το VC200 είναι "εξαιρετικά απλό στην πτήση, αθόρυβο και λειτουργεί με μπαταρίες, χωρίς εκπομπές ρύπων".




Παρότι τα Passenger Drone αποτελούν μια ελκυστική πρόταση στο χώρο των αεροπορικών μεταφορών,  μην αναμένεται να τα δείτε σε πτήση  μέχρι να λάβουν την έγκριση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Προς το παρόν, μπορείτε να παρακολουθήσετε, παρακάτω, το βίντεο The Verge  και να αρχίσετε να ονειρεύεστε την ημέρα που θα μπορείτε να πετάτε πάνω από από φρακαρισμένους από την κίνηση δρόμους.


Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Η διεθνής “Dream Team” των αντιοξειδωτικών

Οι επιστήμονες του USDA (Τμήμα Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών) κατατάσσουν στην κλίμακα ORAC τα διάφορα λαχανικά και φρούτα, αναλόγως με την ποσότητα των αντιοξειδωτικών που περιέχουν. Σημαντικό είναι το γεγονός, ότι αυτά τα τρόφιμα παρέχουν περισσότερη αντιοξειδωτική προστασία από τις βιταμίνες σε μεγα-δόσεις που βρίσκονται σε συμπληρώματα  διατροφής! 


Οι επιστήμονες του USDA συνιστούν να καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 3.000 μονάδες ORAC , πράγμα που δεν είναι δύσκολο, δεδομένου ότι μόνο 1/2 φλιτζάνι μύρτιλα, περιέχει 2.400 μονάδες.

*Ξερά Δαμάσκηνα                             5,770
*Σταφίδες                                           2,830
*Μύρτιλα                                            2,400
*Βατόμουρα                                        2,036
*Λαχανίδες                                          1,770
*Φράουλες                                           1,540
*Σπανάκι                                              1,260
*Φύτρα από λαχανάκια Βρυξελλών      980
*Φρέσκα Δαμάσκηνα                              949
*Φύτρα τριφυλλιού                                 930
*Μπρόκολο                                               890
*Παντζάρια                                               840
*Πορτοκάλια                                             750
*Κόκκινα σταφύλια                                  739 
*Κόκκινες γλυκές πιπεριές                       710
*Κεράσια                                                    670

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

NASA: Εργαλείο πρόβλεψης για τις επιπτώσεις που θα έχει το λιώσιμο των πάγων σε πόλεις

- Εργαλείο πρόβλεψης για τις επιπτώσεις που θα έχει η κατάψυξη των παγών σε πόλεις
- Οι ερευνητές της NASA θεωρούν ότι το εργαλείο θα χρησιμεύσει στην σχεδίαση των αντιπλημμυρικών έργων
- Ο προγραμματισμός των έργων θα γίνει σε βάθος 100 ετών




Οι παγετώνες στη Γροιλανδία λιώνουν  με εντονότατο ρυθμό, λόγω των αυξανόμενων παγκόσμιων θερμοκρασιών που προκαλούνται από την ανθρώπινη δραστηριότητα.
Αν και η Γροιλανδία και η Ανταρκτική απέχουν πολύ από πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, το λιώσιμο των παγετώνων και στις δύο περιοχές αναμένεται να αυξήσει τα επίπεδα της θάλασσας τόσο  ώστε να αλλάξουν πολλές από τις ακτές του κόσμου. Γενικά, τα φαινόμενα αυτά αναμένεται να επηρεάσουν διαφορετικές πόλεις σε διαφορετικό βαθμό, σύμφωνα με την σχετική έρευνα της NASA. Αυτές οι διαφορές εξαρτώνται από το πού και πόσο διαφορετικοί παγετώνες τροφοδοτούν νερό στον ωκεανό και όπου το νερό ρέει.
Οι επιστήμονες δημιούργησαν ένα διαδραστικό εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν από 293 παράκτιες πόλεις και να δουν πώς αυτές οι περιοχές θα μπορούσαν να επηρεαστούν εάν οι συγκεκριμένες μάζες πάγου λιώσουν στον ωκεανό. Ένα εργαλείο που κάνει προγνώσεις και αποκαλύπτει ποιες πόλεις θα επηρεαστούν όταν επιταχυνθεί το λιώσιμο των πάγων και μεγάλα τμήματα των παγωμένων επιφανειών αποκολληθούν, υποστηρίζουν ότι βρήκαν, στα πλαίσια σχετικού ερευνητικού προγράμματος, ερευνητές της NASA σε εργαστήριο στην Καλιφόρνια.

Με βάση την περιστροφή της Γης και τα αποτελέσματα της βαρύτητας, το εργαλείο θα προβλέπει πώς θα γίνει η αναδιανομή των υδάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με τους ερευνητές, για κάθε πόλη θα υπάρχει μια εικόνα των παγετώνων και των πάγων, γεγονός με εξαιρετική σημασία.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το εργαλείο μπορεί να χρησιμεύσει σε πόλεις και χώρες που θα προσπαθήσουν να χτίσουν αντιπλημμυρικά έργα. 
"Oι πόλεις και οι χώρες θα εκπονούν  σχέδια για την αντιμετώπιση των πλημμυρών, σε βάθος εκατονταετίας , αξιολογώντας  τους κινδύνους  με τον ίδιο τρόπο που κάνουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες", δήλωσε στο BBC, ο επικεφαλής του προγράμματος,  επιστήμονας της NASA Erik Ivins.
Για παράδειγμα, το Λονδίνο θα μπορούσε να επηρεαστεί από το λιώσιμο των πάγων στο βορειοδυτικό τμήμα του πάγου της Γροιλανδίας, που θα οδηγήσει σε άνοδο της στάθμης της θάλασσας. Αντίθετα, η Νέα Υόρκη απειλείται περισσότερο από την περιοχή που βρίσκεται βόρεια και ανατολικά.

Το λιώσιμο των πάγων στη βορειοανατολική και βορειοδυτική πλευρά της Ανταρκτικής αναμένεται ότι θα επηρεάσει έντονα τη στάθμη της θάλασσας στο Σίδνεϊ.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τρεις παράγοντες επηρεάζουν το πρότυπο αλλαγής της στάθμης στη θάλασσα. Το πρώτο είναι η βαρύτητα, καθώς τα «φύλλα πάγου είναι τεράστιες μάζες που ασκούν έλξεις στον ωκεανό». Όταν οι πάγοι λιώνουν, η έλξη μειώνεται και η θάλασσα απομακρύνεται από τις μάζες.

Δεύτερον, το έδαφος κάτω από τα φύλλα πάγο, που έχει συμπιεστεί, επεκτείνεται με κατακόρυφο τρόπο.

Τρίτος παράγοντας είναι η περιστροφή του πλανήτη γύρω από τον εαυτό του. Με την περιστροφή, δημιουργείται ταλάντωση, που αλλάζει, όπως και οι μάζες στην επιφάνεια. 

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

H πρώτη γέφυρα από 3D εκτυπωτή !

Στην Ολλανδία η πρώτη γέφυρα από μπετόν,
που βγήκε από τον 3D εκτυπωτή!



Έχει μήκος οκτώ μέτρα, πλάτος 3,50 μέτρων και μπορεί να διασχίσει πεζοί, ποδήλατα και οχήματα.

Αϊντχόφεν, Ολλανδία

Η πρώτη στον κόσμο τρισδιάστατη εκτυπωμένη γέφυρα ανοίχτηκε στην μικρή πόλη Γκέμερτ στη νοτιοανατολική Ολλανδία και μπορεί να διασχίσει πεζοί, ποδήλατα και οχήματα.
Έχει μήκος οκτώ μέτρα, πλάτος 3,5 μέτρων και έχει δημιουργηθεί από περίπου 800 διαδοχικά στρώματα ενισχυμένα με οπλισμένο σκυρόδεμα που βγήκαν από τον εκτυπωτή.

Αντέχει το βάρος ως δύο τόνους


Αν και η γέφυρα αρχικά είχε σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη διακίνηση των τροχών πάνω από ένα κανάλι νερού, μπορεί να αντέξει πολύ περισσότερο βάρος σε δύο τόνους, δηλαδή και μικρά φορτηγά.
Είναι έργο των μηχανικών του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Αϊντχόφεν και, σύμφωνα με την Γαλλική Υπηρεσία, χρειάστηκε περίπου τρεις μήνες για να εκτυπωθεί και να τοποθετηθεί, ενώ η εκτιμώμενη διάρκεια ζωής της είναι τουλάχιστον 30 χρόνια.

«Η γέφυρα δεν είναι πολύ μεγάλη, αλλά βγήκε από τον εκτυπωτή και αυτό το κάνει μοναδικό», δήλωσε ο μηχανικός Τέο Σαλέτ της ολλανδικής πανεπιστημιούπολης και πρόσθεσε ότι χάρη στην τρισδιάστατη εκτύπωση έχει εξοικονομηθεί αρκετή ποσότητα σκυροδέματος σε σχέση με τη συμβατική τεχνική. Στο μέλλον, όπως είπε, μετά την εμπειρία που αποκτήθηκε, θα επιχειρηθεί η εκτύπωση ακόμα μεγαλύτερων γεφυρών από μπετόν.


Και εκτυπωτής που χτίζει κατοικίες

Η Ολλανδία πρωτοπορεί στην αξιοποίηση των τρισδιάστατων εκτυπωτών στον τομέα των κατασκευών. Πριν από μια αρχιτεκτονική εταιρεία παρουσίασε ένα μοναδικό τρισδιάστατο εκτυπωτή που μπορεί να χτίσει κατοικίες.
Μια άλλη νεοσύστατη ολλανδική εταιρεία, η MX3D, άρχισε την εκτύπωση γεφυρών από ανοξείδωτο χάλυβα. Ήδη έχει κατασκευάσει το ένα τρίτο ενός steel bridge, το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Μάρτιο του 2018 και να το τοποθετήσει πάνω από ένα κανάλι της Αμβέρσας μέχρι τον επόμενο Ιούνιο.

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το μέλλον βρίσκεται στην μπαταρία

Τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία και με μείωση του κόστους της μπαταρίας είναι έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι ο κεντρικός πόλος της αλλαγής στο μέλλον!
Αυτό φαίνεται να γίνεται συνείδηση σε όλους και φυσικά στις κυβερνήσεις. Παράδειγμα η Ολλανδική Κυβέρνηση.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την επίσημη ανακοίνωση της Ολλανδικής Κυβέρνησης, σε 13 χρόνια από σήμερα, όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στη χώρα θα πρέπει να έχουν εκπομπές ρύπων μηδέν, δηλαδή ουσιαστικά να είναι μόνο ηλεκτροκίνητα.
Τα ηλεκτρικά πρωτότυπα και τα σχέδια αυτοκινήτων ήταν, φέτος, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Η σκάνδαλο της Volkswagen και η μείωση του κόστους της μπαταρίας φαίνεται να πείθουν στελέχη και επενδυτές ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά.
Οι προθέσεις των υπόλοιπων σηματοδοτούν μια απειλή για τους πρωταθλητές της τρέχουσας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως οι Tesla και Renault-Nissan, οι οποίοι θα πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να υπερασπιστούν την πρόοδό τους.
Η VW είναι πρόθυμη να γυρίσει σελίδα μετά το σκάνδαλο με εκπομπές αερίων ρύπων στην Αμερική.
Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε στο Παρίσι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το φουτουριστικό ID που επιδιώκει να επιτύχει ετήσιες πωλήσεις 2 έως 3 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025.
«Το ντίζελ θα συνεχίσει να εξελιχθεί και να αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια σε όλο τον κόσμο. Υπάρχουν πολλές αγορές που βασίζονται στο ντίζελ, για να έχουν μια αποτελεσματική κίνηση καυσίμων για το μέλλον. Η βενζίνη είναι μια άλλη ιδέα που θα εξελιχθεί στο μέλλον. Αλλά και πάλι, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιστεύουμε, ότι θα είναι ο κεντρικός πόλος της αλλαγής στο μέλλον. Και αυτό θα μας επιτρέψει να αλλάξουμε πραγματικά, όχι μόνο την τεχνολογία μας, αλλά και την έννοια της ζωής με τους πελάτες μας », λέει ο Γιούργκεν Στάκμαν, μέλος της διοίκησης της Volkswagen.
Στην αγορά, αυτή τη στιγμή, η αυτονομία περιορίζεται στα 160 χιλιόμετρα και κατά συνέπεια τα φτηνά ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδιο στην ζήτηση για μαζική αγορά.
Από την άλλη πλευρά, στο πολύ κοντινό μέλλον, η αυτονομία θα αυξηθεί σταδιακά σε 400 χιλιόμετρα και στη συνέχεια στα 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Παράδειγμα η Renault που παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι της ΖΟΕ, με αναβαθμισμένη μπαταρία 40 kWh Η αυτονομία αυξήθηκε κατά 66%, από τα 240 σε 400 χιλιόμετρα!


Υπό πραγματικές συνθήκες, σήμερα, μπορεί να διανύσει  άνετα 300 χλμ.
Η Tesla εισέβαλε στην αγορά με το σπορ αυτοκίνητο Model S φτάνοντας τις 130.000 πωλήσεις. Στην κορυφαία του έκδοση έχει αυτονομία 504 χλμ. και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ. / ώρα, σε 2,5 δευτερόλεπτα! Η επιτυχία της έδειξε ότι οι καταναλωτές ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα υψηλό τίμημα για ένα ηλεκτροκίνητο όχημα που μπορεί να ταξιδέψει 425 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Ωστόσο, αυτή η εμβέλεια συνδυάζεται με μάρκες αγορών μαζικής αγοράς σε πολύ χαμηλότερες τιμές.


Η Tesla, καθώς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ανταγωνίζονται στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την υποτιθέμενη ευελιξία των σταθμών φόρτισης. Στόχος το πυκνό δίκτυο και η ταχύτητα αντικατάστασης ή φόρτισης των μπαταριών.


Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη αυτονομία και με μείωση του κόστους της μπαταρίας είναι έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά.



Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Η πρώτη "Πόλη-Δάσος" από την Κίνα

Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί πάνω από 3 εκατομμύρια θανάτους ετησίως, ανακοίνωσε πρόσφατα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και η Κίνα, ένας θύμα της άκρατης καταναλωτισμού δηλώνει ότι είναι πρόθυμος να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με κάθε τρόπο.


Η Κίνα έχει ήδη ξεκινήσει την κατασκευή του πρώτου "Πόλη-Δάσος" στον κόσμο, στο πλαίσιο της προσπάθειας να αντιμετωπιστεί η ρύπανση και να γίνει η χώρα πιο «πράσινη» με την αρχιτεκτονική να είναι συμμαχία σε μια προσπάθεια για καλύτερη ζωή.
Η νέα μητρόπολη των 30.000 κατοίκων θα ανακατασκευαστεί στο Λιουζού, στην επαρχία Γκουάνγκσι, σε έκταση 1,75 τετραγωνικών χιλιομέτρων στην όχθη του ποταμού Λιουτζάνγκ.
Πρόκειται για κοινό σχέδιο του Ιταλικού αρχιτεκτονικού γραφείου Steffano Boeri Architetti Μιλάνο που έφερε στο τραπέζι το masterplan και την Shanghai Tongyan  Εταιρεία Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού.
Η "Πόλη-Δάσος Λιουζού" θα φιλοξενήσει 40.000 δέντρα και σχεδόν 1 εκατομμύριο φυτά (από περισσότερα από 100 φυτικά είδη). Η βλάστηση θα καλύψει κάθε κτίριο και εκτιμάται ότι θα απορροφήσει 10.000 τόνους διοξειδίου του άνθρακα και 57 τόνους ρύπων το χρόνο.
Επιπλέον, θα δίνει σχεδόν 900 τόνους οξυγόνου. Θα τροφοδοτείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θα συνδέεται με ηλεκτροκίνητο τρένο με την πόλη Λουζού. Η ολοκλήρωση της τοποθετείται εντός του 2020.


Το έργο αυτό δεν είναι η πρώτη δραστηριοποίηση του Μιλανέ- ζικου αρχιτεκτονικού γραφείου στην "πράσινη αρχιτεκτονική".
Πριν από τρία χρόνια, ολοκληρώθηκαν στο Μιλάνο την κατασκευή του "Κάθετου Δάσους" δηλαδή δύο πύργους ύψους 110 και 76 μέτρων αντίστοιχα, που καλύπτονται από περισσότερα από 20.000 φυτά.


Στην Πόλη του Δάσους τα μεταφορικά μέσα της πόλης θα είναι ηλεκτροκίνητα σταθερής τροχιάς καθώς και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ ο σχεδιασμός περιλαμβάνει επίσης την ενεργειακή αυτονομία της πόλης. Οι εργασίες θα έχουν ξεκινήσει μέχρι το 2020.


Αυτό το αστικό περιβάλλον είναι ο ορισμός του "νέου, πράσινου τρόπου ζωής" που πρέπει να καθιερωθεί στον κόσμο.